22 november 2009

Pärlande upplevelse!


Årets julklapp 2008 var upplevelser, något som jag tycker borde vara årets julklapp i år med och nästa år, och nästa.... Jag mfl fick en fin kreativ upplevelse i julklapp förra året och i helgen lyckades vi alla samlas för att göra ett försök att tillverka våra egna smycken. Vissa proffsigare än andra :) På bilden syns vad jag lyckades pärla ihop (med viss hjälp), säkert inget avancerat men precis de färger jag ville ha och som passar min garderob. Ett par örhängen i klarblått och ett armband och örhängen i guldpärlor och bärnsten. Jag tycker om de! :)

Flera börsar har det även blivit. Bland de här fyra är min favorit den bruna till vänster. Kanintyget sålde Åhléns tidigare och de övriga tre är retrotyger från Kupan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår nu att det var de här örhängena jag såg live idag. Jättesnygga!
Marianne