24 november 2009

Hjälte!?

Är jag verkligen en hjälte? Enligt den här filmen så är jag det iaf! :) Och ja, det är jag på bilden; stylad och fin för tidningen Amelia för några år sedan. Men det var då det, nu är jag bara fin! ;)
Inget blogginlägg utan något pyssel så här är även en bild på de sista börsarna. Min favorit den här gången är den ljusblå med Långben på ena sidan och Joakim von Anka på den andra. Börsarna går att köpa hos Glöd glas och form.
Har ändrat om lite i bloggen och min nya bannerbild är från december 2008 och vinterns första tur i Svartsjöspåren. Har även lagt till lite bilder till höger som kan klickas på för inspiration.

2 kommentarer:

Moster Maska sa...

Tack för din röst. Kul! Väldigt söta börsar du sytt. Ha en bra dag!

Therese sa...

Vilka underbara börsar, och smart idé med kuddfodralen, verkligen en guldgruva med inspiration denna blogg! Och tack för recensionen, har hört rätt många tummen ner å några få tummen upp från dem som följer hennes blogg och är allmänt pernilla frälsta, själv kan jag tycka hon är lite för "flamsig", men måste nog ändå kolla nästa gång i väntan på att ernst julprogram drar igång. Trevlig helg!