08 oktober 2009

Ny väskmodell och ny tävlingsvinst!

Tack alla ni som mejlat mig tips och inspiration efter förra inlägget! Men jag vill gärna ha mer inspiration och jag tolkar det som att mina bloggläsare är inte i packpåse-svängen, så därför har jag sytt en ny väska som jag lägger in i vinstpotten. Vinnaren kan nu välja mellan väskan ovan eller en packpåse. Hoppas på fler deltagare i tävlingen nu och fler som har något skoj litet tips. Hittills har det kommit inspiration i form av Kalikå-figurer, företagarkonferens, väskor, regnskydd till ryggsäckar, lite nya sidor på nätet... I morgon flyger vi söderut för att bla besöka Syfestivalen där jag hoppas på en massa inspiration! Men ska man till stan måste man ju även ha en väska antar jag. Och handväskor är inte min grej riktigt, och en kasse i modell gore-tex passar sig kanske inte... Så då hittade jag en ny modell av väska här, gjorde om den lite och sydde sen ett gäng. Väskan är jätte rymlig och är trängre upptill så den stänger igen sig själv så till skillnad från en kasse så ramlar inte saker ur den här. Nu måste jag bara välja vilken jag vill ha själv, vilken som bäst matchar min nya marinblå höstjacka...övriga kommer så småningom i butik kraja. Ja förutom den längts ned till höger som är pris i tävlingen! Trevlig helg!

Inga kommentarer: