22 oktober 2009

Jag har tagit ett beslut...

...att för stunden sätta ett beställningsstopp på Krajaprodukter. Energi och inspiration har saknats ett tag och därför beslutar jag mig nu för att sy för min egen skull enbart. Jag ska givetvis sy de beställningar som jag redan har, men sen sätter jag ett tillfälligt beställningsstopp och återkommer när jag tar emot beställningar igen. Jag hoppas med det här hitta tillbaka till sylusten, prova mina gränser, lära mig nya saker och vinna en massa energi på det.
Det som finns i butik kraja är så klart fortfarande till salu, men där kommer inte att fyllas på den närmaste tiden tyvärr.
Tack alla ni som lämnat in tips och deltar i min tävling i att sprida inspiration och idéer! De är alla värdefulla för mig! Ni som inte är med i tävlingen ännu men vill har på er till söndag midnatt. Sen drar jag en vinnare som får välja sitt pris; packpåse i nya modellen eller väskan.

Inga kommentarer: