01 september 2009

Företagare!

Nu är det äntligen klart. Jag kan numera även lägga titeln "egen företagare" till meritlistan. Papperen från Skattemyndigheten har kommit så nu är det äntligen klart! :) Känns stort för mig. :) Får se bara hur mycket jag orkar och törs satsa på det hela bara. Ska "fira" detta med att köpa en overlock-maskin. Alla som har synpunkter eller tips angående dessa maskiner får tacksamt skriva en rad till mig. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska köpa...
Det första på listan är nu avklarat - en laptopväska. Tyget köpte jag nyligen på en secondhand, hade tänkt ha det till ett överkast men det hade fläckar som jag inte fick bort i tvätten, så då var det ju ok att sätta saxen i det! :) När sista sömmen var klar insåg jag att vadderingen låg utanför...jag hade glömt bort att lägga den emellan när jag sydde ihop... Suck! Jag skyller på energinivån och att huvudet är för trött för att tänka.
Men saker som inte kräver hjärna att sy har jag fixat, så nu finns det hela 17 packpåsar i butik kraja för den som är intresserad. Massor av färger; orange, grön, rosa... Välkommen in och se!
Nästa sak att sy från listan blir fikafilt och väska. Jag har en vision för detta! :)

1 kommentar:

Titias pyssliga hörna sa...

GRATTIS till nya titeln!