29 september 2009

Awesome girl!

Jag har fått min första utmärkelse! Kusin Titia har gett mig den! Jag är både stolt och glad! :) Att få en sådan utmärkelse av den kreativaste människa jag känner är stort! :) Utmärkelsen innebär även att jag ska "avslöja" 10 sanningar om mig själv. Hmmm....svårt.... Här kommer de!
1. 34 år.
2. Jägmästare
3. Har en klädkammare fylld med tyg
4. Skakat hand med Mr Al Gore
5. Tycker inte om att tvätta bilen
6. Erbjudits fast tjänst på fiskrenseri Vesterålen, Norge
7. Genomfört två Kortvasor
8. Läst på Telemarklinja i Förde, Norge
9. Sett en järv
10. Jagat wallabies på Nya Zeeland
Så där, då vet ni 10 mer saker om mig... Utmärkelsen vill jag skicka vidare till Elo som förvandlar slitna möbler till jätte fina nya! Du som står i omklädningstankar av dina möbler rekommenderar jag denna tapetserare å det varmaste!
Idag har jag äntligen sytt den beställning jag fick under en ripjakt för ett år sen. En vindsäck till Norrbotten blev det. Hoppas nu bara att den ska passa. Labben fick agera modell och då slog det mig att undrar om det går att köpa en "hundmodell" precis som det finns en modell för människor som man kan ställa in så att måtten stämmer. Annars är ju alternativet att köpa en pointer, en vorster, en schnauser.... Blir kanske dyrt, men det är ju lättare om man har modellerna man ska sy till framför sig. Speciellt i utvecklandet av en ny produkt. :)

1 kommentar:

Fia sa...

Öppnade precis i denna stund en hundmodellagentur;-) Jag har två modeller för uthyrning, och än så länge jobbar de för en frolic. De blir snygga på bild också, oftast. ;-)