04 augusti 2009

Tävling för att fira en ettåring!

Helt otroligt! Snart har jag haft den här sybloggen i ett helt år! Den har gett mig mycket energi och gör det fortfarande. Jag följer en hel hög med sybloggar som jag inspireras av och jag hoppas att jag har lyckats inspirera någon där ute också att vara lite kreativ.
För att fira bloggens ettårsdag så tänkte jag utlysa en tävling, det blir ju lite bak och fram, för egentligen så är det väl födelsedagsbarnet som brukar presentas? Men här tänker jag presenta någon av er som läser min blogg istället! :)

För att ha en chans att vinna så ska du rösta till höger här och hjälpa mig att prioritera ordningen för vilken av mina drömprojekt jag ska satsa på först, dvs vad vill du helst se här! När du röstat lämnar du en kommentar till det här inlägget och skriver även vad du röstat på. Sen är du med i tävlingen! :)
Ja just ja, kanske skulle säga vad vinsten är...Jag är helt inne i vindpoplinens värld just nu så priset blir en packpåse. Men inte bara en packpåse tänker jag lotta ut utan hela tre stycken!

1:a pris - en packpåse av valfri storlek
2:a pris - en packpåse strl XS (2 l)
3:e pris - en packpåse strl XS (2l)

Tävlingen pågår till midnatt den 22 augusti, så länge som röstningen finns kvar här till höger!
Lycka till alla ni som vill vara med!

15 kommentarer:

Titias pyssliga hörna sa...

Hej.

Jag röstar på Fikafilt&Fikaväska. För jag är nyfiken på vilken supersmart modell du skapar då.

elisabeth sa...

Hej Maria! Jag röstar på kläder till dig själv... för du förtjänar något fint till dig själv... för du är så duktig! Kram Bettan

Anna-Snoddas sa...

Åhh...jag vill ha en av dina supersnygga och praktiska packpåsar! Jag röstade på kläder till dig själv! Det är nämligen det projektet jag försöker ta tag i! :)

Fia sa...

Jag tycker att du ska göra en laptopväska, om den är till dig själv! Så att du kan bli glad och inspirerad bara av att kånka runt på datorn :)
Kram Fia

Linda B sa...

Hej! Svårt att välja, men jag röstade på fikafilt och väska för sommaren är ju tyvärr snart slut och det var väl det som var mest somrigt och då kanske du hinner prova det i år och även för att jag tycker det ska bli kul att se. Men även lapptäcktet ska bli intressant att se. Men jag är förståss nyfiken på allt!

Emilia sa...

Rolig tävling! Jag röstade på laptopväska, funderar på att göra en själv - men som sagt så är det ju svårt att prioritera :)

Krumelur sa...

Absolut vill jag ju vinna en fin packpåse!! Jag har röstat på laptopväska... eftersom jag själv har tänkt sy/virka en... men hittar ingen inspiration! Grattis till 1 år dessutom!!

kicki Lundgren sa...

Virka en mössa såklart,,,snart har vi frosten här och då blir det kallt för öronen.Och så kan du halvligga i soffan framför tv:n och samtidigt virka på din mössa,,,,runt, runt och så är det dags att börja minska och plopp säger det och så har du en mössa i din hand som du bara ska fästa tråden i,,,:0}

Maria sa...

Jag röstar på Laptopväska!
Hoppas att allt är bra med dig!?
Kramar

Sandra sa...

Hej Maria!
Jag röstade på kläder till dig själv. Man måste ju skämma bort sig själv i bland också..=)

Ha en bra dag!

Kram / sandra

Emma sa...

Jag tycker kläder till dig är prio! Lapptäcke låter som det tar lång tid, nåldyna aningen trist och mössor har du redan så många;) Lycka till!!!

Per sa...

Spöfodral till storfiskaren så klart...bör dock tilläggas att man först och främst ska släppa tillbaka fisken och bara ta upp ett fåtal matfiskar :)

Eva sa...

Jag är lite självisk och röstade på en laptopväska... för jag vill gärna ha en själv och jag är övertygad om att du skulle kunna sy en jättefin sådan! Rosa är aldrig fel ;)

Eva-Lenas Tapetserarverksta sa...

Jag röstar OCKSÅ på laptop väska, av två bra skäl; 1: har funderat på det själv men e inte hälften så fiffig som du e. 2: har hört många ojja sig över bristen på roliga laptop väskor, här finns en marknad med andra ord. Om du vill komma och sy-umgås så har jag nu två stora bord att dela med mig av.

Martina sa...

Självklart är det en fikafilt och en fikaväska som ska bli nästa objekt att göra. Vad kan vara mysigare än en picknick med någon man tycker om ute i det fria....
Kram Tina