23 augusti 2009

Grattis till 3 vinnare!!

Krajamaria-bloggen är numera ett år och tävlingen är avslutad!
Tack alla ni som röstade! Jag lovar att prioritera efter er röstning nu, men jag kan även lova att andra saker kan komma emellan ifall jag kommer på några nya smarta ideer.... ;)
Här är resultatet av omröstningen:
Så nu ska jag ta mig i kragen och klura på hur jag ska sy min första laptopväska! :) Vilken färg och vilket material....för modellen den är redan ganska klar i huvudet!
Ja just ja, nära jag glömde bort! Ska så klart kora vinnarna också!
Första pris: Jennie - Valfri storlek
Andra pris: Emilia - Strl XS
Tredje pris: Fia - Strl XS
Grattis! Hör av er med adress och önskemål om färg på er packpåse, kan inte garantera att det blir er önskade färg men ska göra mitt bästa. Jennie du får även bestämma vilken storlek du vill ha på din packpåse.
Jag har använt mig av en slumpgenerator för att lotta ut packpåsarna och jag började skratta när jag såg vem som vann första priset. Det kändes så rätt med tanke på att Jennie var den som introducerade mig till den grymma uteliv-affären i Toronto där jag investerade i mina första tre packpåsar. :)
Butik kraja är påfylld med några packpåsar nu och jag kan sy många flera om intresse finns?

Inga kommentarer: