08 februari 2009

Snön vräker ner! :)

Mitt i produktionen av spårselen till H.G så började min symaskin strula. Men som tur var så kom jag överens med mammas symaskin så att jag kunde sy den klar. Jag tog med Alice ut i dagsljuset och satte på selen med tanke på att hon skulle fungera som modell. Det var kanske inte vad labradoren hade tänkt... Svårt att få till en bra bild när A bara älskar snön och blir galet tokig när hon får springa runt i den! :) Jag tycker att det blev riktigt snyggt med det gröna på selen och nu hoppas jag att den passare på Chili.

Sen fick Noel de limegröna byxorna i tunn manchester som jag sydde klart här om dagen. Roligt att se att det passade så bra, och att hans mamma tyckte om de.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg sele... Hälsa Helena från mig... /Bettan

Krajamaria sa...

Tack!