15 januari 2009

Sy nytt av gammalt!

Det kryper i sy-tarmen! Finns det en sådan egentligen? ;) Jag har nog en iaf... Kanske är det för att vardagen har börjat igen efter all ledighet och det är fullt upp med jobbet igen. Hur som helst så längtar jag till helgen när jag kan ta fram symaskinen! Jag håller faktiskt tummarna för att det blir riktigt kallt, så jag inte känner att jag bara måste avverka några mil på skidor utan bara kan vara inne och sy och sy och sy! :) Har några få beställningar på gång; mobilförvaring, värmesäck till en pointer, shoppingkassar och tetror. Sen behöver Alice fortfarande en ny hundbädd till vårt nya jätte fina kontor och jag jobbar lite med det förslag jag fått från ett behandlingshem (?) för att göra deras patienter gladare och mer inspirerade, och kanske även friskare på sikt? En jätte rolig utmnaning som jag återkommer till här i bloggen när dom och jag kommit överens.
Sen har jag hittat en studiecirkel som jag anmält mig till; "Sy nytt av gammalt". Den börjar i februari, håller på 8 gånger och det är ungefär allt jag vet om den... Ska bli jätte roligt! :)

Inga kommentarer: