27 december 2008

Lite bilder från årets julklappar...

Julafton är förbi och nu är det väll ändå lovligt att lägga ut bilder på de saker jag sytt och som getts bort i jul? Det var fullt upp vid symaskinen under december och faktiskt har det varit skönt att inte ha suttit vid den något på en vecka. Nya beställningar har ramlat in så snart kommer jag ta fram symaskinen igen. Jätte roligt med alla nya beställningar, det är både saker som jag sytt tidigare som beställts och nya saker som jag ska göra ett försök att sy. Ska bli spännande! :)
Saker som jag sydde på beställning till jul var bland annat en "lego-påse". Påsen är ca 80 cm i diameter och sydd i dubbla tyger. I ytterkant sitter öljetter så att man smidigt kan dra ihop påsen när man lekt klart med sitt lego. Bild på den är den som ligger överst här. En annan beställning var en dagisväska med Betty Boop tyg som foder. Tygbiten räckte även till en börs så då sydde jag en sådan också. Hon som fick den i julklapp lär ska ha blivit både glad och nöjd! Känns jätte roligt! :)

Fler bilder på sydda saker kommer snart...

2 kommentarer:

ellie sa...

Jättefin väska och börs, tackar tackar :)
Kram

Krajamaria sa...

Glad att höra att du tycker om de! :)