20 december 2008

butik kraja har öppnat!

Det har suttit långt inne, kan det fungera eller blir det inget av det? För ca fyra månader sedan startade jag den här sybloggen, fylld av kreativitet och inspiration. Inte trodde jag i min vildaste fantasi att så många skulle följa min blogg. Men jag är glad att ni alla gör det och jag vill tacka er alla för peppning och inspiration! :) Tack vare alla beställningar som jag fått på saker under dessa fyra månader så gör jag nu ett försök till en webb-butik, det verkar som att det jag syr är uppskattat! :). I dagarna lanserades butik kraja. Här finns färdigsydda saker att köpa. Jag fyller på i butiken allt eftersom och har även påbörjat ett samarbete med en annan Kreativ Kvinna, så snart kommer andra saker att fyllas på i butiken.
Annars så har jag i dagarna sytt klart alla beställningar och levererat dessa. Nu är det fullt upp med den egna julklappsverkstaden. Tyvärr kan jag inte visa några bilder på de sakerna...då blir det ju ingen överraskning! ;) Men i mellandagarna hoppas jag kunna lägga ut bilder här på alla sydda julklappar som gjorts under den här månaden!

1 kommentar:

Eva-Lenas Tapetserarverksta sa...

Men hallå, här händer det grejer... o inget vet man. Fasen va skoj o fin sida :) Vad är det för KK du hittat??? Du får berätta på måndag.