07 december 2008

Börsar sydda på morgonkvisten

Har fått en beställning på två börsar i tyg från Frösö handtryck för ganska länge sen. Nu är de äntligen färdiga! Tur är det för iaf en av de ska ges bort i julklapp. De här två har jag för första gången fodrat också. Fodret är ett vanligt vitt lakanstyg. Tror jag fick till det ganska smidigt och börsen känns mycket bättre nu, inte lika sladdrig som utan foder. Nu får jag bara hoppas att F.B blir nöjd och att den som ska få den ena av de två blir glad på julafton! :) Pärldongeln ligger bara på börsarna på bilden, K har lovat hjälpa mig med de ikväll eftersom att jag svär så mycket när jag ska sätta dit de. ;)

2 kommentarer:

Fia sa...

Vad fina de blev!

Krajamaria@live.se sa...

:) Tack! Glad att du gillar de! Ska försöka posta de på torsdag så har du de till fredag!