10 november 2008

Vad kan förvaras i en påse?

Ja allt skulle jag tro, bara påsen är tillräckligt stor... Idag har jag åstadkommit en förvaringspåse till en Trangia-kaffepanna och en förbättrad förvaringspåse till en murikka. Båda påsarna har jag sytt i signal orange galon, både materialet och färgen är bra för praktiskt användande av sakerna. De här förvaringspåsarna får mamma och pappa för att de är så snälla och är hundvakt i veckan! :) Å nästa veckas hundvakt, M.A, har en egen förvaringspåse till sin murikka på gång, en påse som jag ska försöka sy efter hans egna önskemål. Dagens påse blev en test efter M.As tankar. Ska bli intressant och se om jag har förstått det hela rätt. ;) Bild på den kommer...
Annars så har jag sytt lite presenter som jag av förklarliga skäl inte tänker lägga upp bild på här ;). Men nu är jag sugen på nya syprojekt. Några nya beställningar har ramlat in under veckan; skopåse, te-huva och en börs. Sen börjar det dra i hop sig till jul och det blir säkert en hel del saker jag vill sy till nära och kära, med hopp om att de ska bli glad för dessa unika saker! :) Å när jag är klar med det, ja då har jag en lååång lista på saker som jag har sett på olika saker och lagt i min inspirationsmapp och som jag är så sugen på att testsy! Skulle bara behöva lite mer tid och utrymme...

Inga kommentarer: