22 november 2008

Packpåsar i mängder!

På morgonen har jag sytt 6 stycken packpåsar efter en beställning. Jag hoppas att färger och storlekar är ok. De var roliga att sy och jag kände att mycket inspiration kom, bland annat att sy i det turkosa vindpoplintyget gav mersmak. Tror nästan att jag ska sy mig en ny shoppingkasse i det tyget, länge sen jag sydde något till mig själv! :) Annat jag har på gång just nu är förvaringspåsen till M.As murikka (tråden tog slut), en ny beställning av dagisväska, omklädning av mina köksstolar, 5 shoppingkassar som ska ges bort i julklapp, en tehuva, 3 börsar, någon tetra.... Ja, jag inser att jag har en hel del att sy nu! :) Så du som läser det här har många bilder och inlägg att vänta framöver! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad du är produktiv.
Kerstin