24 oktober 2008

Välkommen in i mitt tygskåp!

Efter en hel del sökande, testande och trixande så har jag nu skaffat dig som besökare en möjlighet att ta en titt i mitt tygskåp! :) Tanken med det är att inspirera och att det ska vara lättare för mina beställare att välja tyger till de alster de vill ha uppsydda. Idag finns där tre album; barntyger, retrotyger och ett album med tyger till necessärer etc. Det finns många mer tyger och så fort jag hinner fota lägger jag upp fler album i tygskåpet. Och sen lär det fyllas på och ändras så fort jag snubblar över ett nytt tygfynd eller syr slut på något tyg.

4 kommentarer:

Eva-Lenas Tapetserarverkstad sa...

Jädrar va tokcoolt med ett interaktivt tygskåp, kanske en idé att sno... Fast det lär väl ta två år innan jag fattar hur du gjort ;)
Vi ses på tisdag. Ha de bra.

Krajamaria sa...

Jag berättar på tisdag! :)
Men det tar kanske två år innan du fotat alla dina tyger.... ;)

Eva-Lenas Tapetserarverkstad sa...

Måste man fota hela rullarna så tar det två år plus en massa svordomar för att de måste rullas upp på rullen igen.

Krajamaria sa...

Näe, det räcker ju med en liten bit av rullarna... ;)