21 oktober 2008

Rapport från KK-kvällen!

I kväll var det lite nytt, det ramlade in och ut lite folk och som mest var vi hela 6 stycken KK! :) Jätte roligt att det tillkommit två personer, ska bli spännande att se vad de pysslar med nästa gång! :) Nästa KK-kväll är redan bokad och sker om två veckor.
För min del så blev det sytt en beställning, en tetranecessär till K.H och en ny modell av necessär. Storebror frågade efter en necessär för ett tag sen och ikväll fick jag tummen ur och testsydde en. Den blev brun och utan dongel, hyffsat manlig tror jag? Jag tycker nog att modellen blev ganska så bra. H får nu testa den så får vi se vilket betyg den får.

2 kommentarer:

Titias pyssliga hörna sa...

Det där blir jättebra.Ja tack:)

Krajamaria sa...

Då gör jag en i något lite roligare tyg, inte lika manlig kanske...? Roligt att modellen föll dig i smaken! :)