03 oktober 2008

KK-kvällens alster

En liten men tapper skara blev det på torsdagens KK-kväll. Trots att vi bara var två så var det precis lika trevligt! :) Tack E.A för att du hade tid och lust! Efter att ha åkt på en oförklarlig parkeringsbot strax innan vi började var inspirationen att sy nere under noll... Så det blev endast färdigställande av två beställningsobjekt. En signalfärgad jaktmössa till L.B, jag hoppas att den här är lagom till henne!
I veckan kom även en beställning direkt från fjället och en ripjakt, J.A undrade om jag möjligtvis kunde sy en förvaringspåse till K.Ms stekpanna. Det fanns önskemål om funktion och hållbarhet så jag sydde den i ett galonaktigt tyg och valde signalorange eftersom att K.M har förmågan att tappa bort saker. Den här påsen ser man iaf! Nu får jag bara hoppas att hans stekpanna är samma modell och storlek som min egen så att det passar! :)
Och från ett fjäll i Norge rapporteras att värmesäcken till Kraja fungerar bra! :)

Inga kommentarer: