20 oktober 2008

En liten tetra med dongel...

...blev det allt ikväll. Tyget är från Åhléns och var ganska så stelt att sy i, trots att det är tunt. Tetran är en beställning och ska till S.O i Sundsvall. Jag hoppas att den blev som hon önskade! :)
Ikväll har jag även äntligen sytt klart det burskydd som beställdes under ripjakten i Vilhelmina. Nu hoppas jag bara att måtten stämmer så att det passar och att funktionen blev som jag tänkt det. Jag har sytt burskyddet i fleecefoder för att värma lilla Indy på vintern och sen är skalet sytt i något solreflekterande material så att det förhoppningsvis inte blir stekhett på sommaren. J.S får väll testa och se funktionen. Förhoppningsvis kan jag få in en bild här på burskyddet senare.
I morgon är det KK-kväll igen! :) Ska bli jätte roligt! Men som vanligt kvällen före så har jag ingen aning om vad jag ska sy.....

2 kommentarer:

sandra sa...

Hej Maria! Jag tycker den ser jättefin ut!! :)
Hojta till o tala om var jag ska göra av betalningen...:)

// Sandra

Krajamaria sa...

Mejla mig din adress så kommer tetran på posten strax.