09 september 2008

Tetror i mängder!

Efter en bra dag med mycket roligt som hänt kände jag mig mycket kreativ när jag kom hem och klippte ut ett antal delar till tetror av mina nya tyger från Åhléns. När jag var klar visade det sig att jag sytt 10 tetror... :) Jag tycker verkligen om alla tygerna i de, någon av de ska kanske få stanna hemma hos mig? Kanske den gröna, eller så den blommiga blå, eller så kanske.... Inte lätt att välja! De övriga är till salu och de som är kvar till loppisen får följa med dit.
I morgon är det KK-kväll, med tema gult! Jag har ingen aning om vad jag ska sy!! Panik!! Hoppas det kommer någon bra idé i mitt huvud till i morgon! Har funderat på vinpåsar men vet inte om jag är sugen på det....

6 kommentarer:

Naíma´s sa...

Tack för kommentaren på min blogg.
kul för då kunde jag hitta till dig. Stannar och kikar runt ett tag:)
Härliga tetror, gillar speciellt dom översta.

Krajamaria sa...

Tackar! Stanna så länge du vill!
Jag är nog också mest förtjust i de översta blåa. Den blommiga med vitt blixtlås har jag lagt vantarna på själv! :)

Susanna sa...

Kul att inspirera! De blev sperfina!!!

Krajamaria sa...

Tackar så jätte mycket! :)

Lucia sa...

Tack för sykurs tipset, och roligt att jag fick hitta till din blogg, roliga nessesärer. Tycker själv det är knepigt att komma på en bra modell som funkar. Ska sälja på marknad snart och vill gärna a en modell som känns bra. Men de är svårt.

Krajamaria sa...

Jag tycker de kantiga är kalasbra! Men det är lite knepigt att beräkna storleken på den när man först på slutet fixar formen... Men det blir väll till att sprätta tills den sitter där! :)