02 september 2008

Snart är det KK-kväll!!

För att värma upp inför KK-kvällen har jag sytt ytterligare en sak på "att göra listan". K har beställt en shoppingkasse för att bära saker till dagis. Jag är inte förvånad över att hon valde det limegröna tyget! ;) Färgen stämmer inte riktigt på bilden, utan det är mer skrikgrönt, åt det neongröna hållet. Tyget var aningens styvare än mina övriga till dessa kassar, men det blir säkert bra ändå. Eftersom att jag snålade och endast köpte en halvmeter av tyget så är det en unik shoppingkasse, det räcker inte till en till. Hmmm betyder det att man får köpa mer tyg då?? Ja, det gör det allt! :)
Nu är det nära till KK-kvällen, i kväll är vi 4 stycken och jag har ännu inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på ikväll. Jag får nog ta med lite extra material, för de övriga tre kommer att inspirera mig. Ska bli spännande att se vad de ska vara kreativ med! Till tygskåpet för val av tyger! Vad det blir för saker? ja det visar sig snart!

Inga kommentarer: