26 september 2008

Börsar till söndagens loppis!

På söndag ska jag och E.O sälja lite saker på loppisen på Folkets Hus i Östersund. tänkte testa att sälja lite av de saker jag har sytt och idag när jag kikade ner i lådan med färdiga objekt insåg jag att det fanns inte så många saker där längre. Sakerna har gått åt på olika sätt, vilket är så jätte roligt! :) Att någon vill köpa det jag har sytt ger mig jätte mycket inspiration att sy mer. Ikväll blev det iaf en del börsar sydda. Jag hade 7 dragkedjor liggande som passade i längd, sen valde jag enkelt ut 7 tyger i skåpet som tilltalade mig för stunden att sy i. Därför blev det många olika börsar. men jag hoppas att någon av de ska falla någon i smaken iaf! :)
Listan med beställningar ökas hela tiden på så jag behöver nog sy i flera dagar för att beta av den listan! :)Jätte roligt! Tack alla som ger mig utmaningar att sy! :)

1 kommentar:

Marit Irene sa...

Och en av dom köpte jag!